Dag 20: sarangkot - Kathmandu

2 december 2016 - Kathmandu, Nepal

Het lijkt ons niet mee te zitten. Vanmorgen uit kunne slapen, dat lijkt natuurlijk fijn, maar we zouden vroeg wakker gemaakt worden als er een goed uitzicht was over de bergen. Het was dus wederom mistig.

Na het ontbijt zijn we met een gids richting Kathmandu gaan wandelen. Volgens het programma zouden we gister richting sarangkot wandelen, maar onze gids keshar vond het een beter plan om gister wat langer de tijd te hebben in bhaktapur. En nu kunnen we afdalen in plaats van de berg op te moeten.

We lopen ongeveer 2 uur baar beneden door verschillende dorpjes. Erg leuk om te zien hoe de mensen hier zo hoog in de bergen wonen. We pauzeren bij een lokaal restaurantje en robert gaat daarna nog verder wandelen. Ik besluit dat stuk met de bus te doen, omdat het vanaf hier erg steil wordt.

Na een uur pikken we met de bus iedereen op, en gaan we richting het hotel. We hebben de laatste dagen een mooie kamer, met een warme douche! We lopen een stuk de stad in met de gids zodat we de aankomende dagen alles kunnen vinden en gaan na het eten terug naar het hotel!

Liefs robert en Ilse