Dag 7-8 Jaipur-agra

18 november 2016 - Agra, India

Een lange reis van Jaipur naar Agra, waarover we de hele dag zullen doen. Ik heb erg last van mijn keel gekregen (roken doen ze hier niet, de lucht is al vuil genoeg) en ik heb hierdoor slecht geslapen. Gelukkig heb k het grootste gedeelte van de busrit lekker kunnen slapen. Onderweg een stop gemaakt om te lunchen, en een stop bij fatehpur sikri. Wederom een fort/paleis. Het is maar kort in gebruik geweest omdat de watertoevoer niet te doen was.

Rond een uur of zeven kwamen we in het hotel aan. In ons vorige hotel lukte het niet om warm water uit de douche te krijgen, dus wilde we graag zo snel mogelijk een warme douche. Toen kwamen we erachter dat robert zijn hoesje van de ds in de bus had laten liggen; met daarin de sleuteltjes van de slotjes op onze koffers! De bus was al de stad uit, dus hebben ze de hangslotjes open gevijld.

We zijn niet met de groep mee gaan eten, maar hebben op de kamer wat gegeten, omdat ik zo verkouden ben. Ik ben zelf al om negen uur in slaap gevallen, dus lekker wat uurtjes kunnen maken!

Liefs robert en Ilse

1. L. van Heiningen:
    19 november 2016
    In het begin van jullie reis moeten jullie grote afstanden afleggen. Maar de plekken die jullie daarbij aandoen maakt veel goed.
    Vervelend dat jullie sleuteltjes zoek zijn geraakt. Maar voor alles is een oplossing.
    Hopen dat je weer gauw opknapt.